Ordinador portátil sobre una taula de fusta amb unes ulleres sobre ell. Som administradors de finques col·legiats i som a Mataró.

AVÍS D'INCIDÈNCIA

En cas d’incidència amb el seu immoble o comunitat i per tal de poder gestionar a la major brevetat possible aquesta incidència, preguem es posi en contacte amb nosaltres a través d’aquesta web, indicant-nos les seves dades personals, comunitat / immoble i un telèfon de contacte, així com una breu explicació de la mateixa.  

Gestionem el patrimoni immobiliari de Comunitats de Béns, societats patrimonials, famílies i particulars, promotores i bancs mitjançant un sistema de gestió integral, que permet garantir el màxim control de les relacions arrendatícies i de l’estat dels immobles, buscant sempre el màxim benefici al menor cost.

Gestió del patrimoni en 3 conceptes

Nosaltres treballem pel seu benestar i la seva tranquilitat

Lloguer

Li aconseguim un llogater per al seu immoble.

Administració

Li administrem la seva propietat.

Servei

Li oferim tots els serveis necessaris per dur-ho a terme.

  • Valorem la possible renda de la teva immoble, t’aconsellem en el preu.
  • Fem reportatge fotogràfic i el publicitem a la nostra pàgina web, els principals portals immobiliaris i mitjans de comunicació locals i xarxes socials.
  • Tramitem la cèdula d’habitabilitat i Cee, si fos necessari.
  • Podem ajudar-te en adequar la teva immoble amb la finalitat d’aconseguir el màxim preu de lloguer, etc.
  • Anàlisi de perfil i solvència dels possibles arrendataris.
  • Podem tramitar assegurança d’impagament de rendes.
  • Formalitzarem el contracte d’acord amb les lleis i normes vigents.
  • Gestionem la fiança (ingrés en Incasòl).
  • Tramitació i presentació d’impostos amb relació als contractes d’arrendament.
  • Per a la seva seguretat canviem la titularitat dels subministraments, presencialment a la companyia.
  • Cobrament mensual de les rendes i liquidació a propietari.
  • Seguiment dels contractes: revisions anuals d’IPC, dates de venciment, etc.
  • Li facilitem certificats anuals necessaris per a la declaració de renda.
  • Reclamació extrajudicial d’impagament de rendes, si n’hi ha.
  • Gestionem l’IVA als propietaris que siguin subjectes passius.
  • Ens encarreguem del manteniment de l’immoble en què correspon a l’arrendador (disposem d’industrials).
  • Anem visitar l’immoble i comprovació de l’estat en què es rep, és el mateix que quan es va lliurar.
  • Confeccionem la rescissió del contracte i liquidem la fiança amb l’arrendatari.
  • Lectura de comptadors i canvi de nom de subministraments en oficina subministradora.
  • Accés a AdmiWeb, pàgina web on el propietari podrà consultar la informació i liquidacions de la seva immoble a qualsevol hora del dia.

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA PER AL LLOGUER

  • Cèdules d’habitabilitat
  • Certificats d’eficiència energètica
  • Assegurances de l’immoble
  • Bulletí blau en cas de ser necessari